«زفجر»: گزارش ارزشیابی شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، روی سامانه کدال بارگذاری شد. ارزش‌گذاری این شرکت، به چهارروش انجام شده است. در روش تنزیل سود تقسیمی ارزش هر سهم، ‌هزار و ۴۴تومان در نظر گرفته شده است. در روش تنزیل جریان نقدی آزاد سهامداران، ارزش هر سهم ‌هزار و ۳۸تومان برآورد شده است. همچنین در روش نسبت قیمت به سود نیز، ارزش هر سهم ‌هزار و ۵۳تومان پیش‌بینی شده است. هر سهم «زفجر» به روش خالص ارزش روز دارایی‌‌‌ها نیز ۳هزار و ۱۰۰تومان ارزش‌گذاری شده است. در مجموع ارزش ذاتی هر سهم این شرکت، با روش میانگین موزون، ‌هزار و ۱۴۹تومان برآورد شده است.

«حآفرین»: شرکت ریل‌پرداز نوآفرین از انتشار اوراق بدهی خود خبر داد. شرکت واسط مالی شهریور پنجم، مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان اوراق اجاره از طریق فرابورس ایران را به‌منظور خرید ۹دستگاه واگن مسافری از شرکت ریل‌پرداز نوآفرین (سهامی‌عام) به مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان و اجاره آن به شرکت ریل‌پرداز نوآفرین (سهامی عام) به مبلغ ۳۸۰میلیارد تومان منتشر می‌کند. نرخ این اوراق، ۱۸درصد است و هر ۶ماه یک‌بار تسویه می‌شود. طول دوره بازپرداخت نیز ۶۰ماه است.

«فافزا»: شرکت فولاد افزای سپاهان از خرید دوباب آپارتمان اداری به ارزش کلی ۱۸میلیارد تومان با متراژهای ۱۰۸ و ۸۳مترمربع به منظور حذف هزینه‌‌‌های اجاره و مدیریت نقدینگی خبر داد.

«ودی»: بیمه دی اعلام کرد، دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بیمه کارکنان و دانشجویان با این شرکت قرارداد منعقد کرده است.

«کصدف»: شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده اعلام کرد با توجه به عدم‌تکمیل مراحل اخذ مجوز افزایش سرمایه مرحله دوم توسط این شرکت و نواقص پرونده، جلسه هیات مدیره مورخ ۹اسفند ۱۴۰۱ تشکیل نشد.

«پلاست»: شرکت کارخانه‌های تولیدی پلاستیران، نتایج حاصل از شرکت در مناقصه یک دستگاه ژنراتور کاترپیلار را در سامانه کدال منتشر و اعلام کرد: با توجه به حضور یک شرکت‌کننده در مناقصه و نداشتن ‌توجیه فنی و اقتصادی نسبت به قیمت پیشنهادی، مناقصه مذکور طبق نظر و مصوبه کمیسیون معاملات شرکت فاقد برنده اعلام می‌شود.

«غگل»: گلوکوزان اعلام کرد با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت مورخ ۱۹بهمن ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۴اسفند ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶۱۰میلیارد تومان به ‌هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۱۴اسفند ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

«بیوتیک»: شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران اعلام کرد با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت مورخ ۲۵آبان ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۰مهر ۱۳۹۹ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۷۰میلیارد تومان به ۸۰میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۸اسفند ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.