وی کسب این رتبه علمی را برای دومین سال پیاپی، دستاوردی مهم در اثبات چهره علمی سازمان بورس و اوراق بهادار افزون بر ماهیت نظارتی و عملیاتی آن دانست.

مهرداد عاصی در گفت‌‌‌وگو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) عنوان کرد: فصلنامه بورس اوراق بهادار علاوه بر حمایت از مقالاتی که در اولویت‌‌‌های پژوهشی سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارند، به شاخص‌‌‌هایی همچون به‌‌‌روز بودن موضوعات پژوهشی، کاربردی بودن یافته‌‌‌ها، خوانایی و کیفیت علمی، روش‌‌‌شناسی دقیق، ارائه فهم‌‌‌پذیری داده‌‌‌ها، بحث منطقی، استدلال دقیق و شیوه نتیجه‌‌‌گیری در ارزیابی مقالات ارسالی توجه دارد.

وی اذعان کرد: با توجه به برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام‌شده در مسیر افزایش کیفیت علمی و بین‌المللی شدن نشریه، امیدواریم در آینده شاهد نمایه شدن فصلنامه بورس اوراق بهادار در معتبرترین پایگاه‌‌‌های بین‌المللی باشیم.

وی تصریح کرد: «فصلنامه بورس اوراق بهادار» از تمامی پژوهشگران و صاحبان قلم و فعالان بازار سرمایه به‌‌‌ منظور همکاری در ارائه نتایج تحقیقات و داوری مقالات استقبال می‌کند و امید می‌رود با انتقادات سازنده و نظرات علمی فعالان بازار سرمایه، این فصلنامه در مسیر خود با صلابت بیشتری گام بردارد.