خبهمن: شرکت گروه بهمن اعلام کرد که تسویه اصل و فرع تعهدات به مبلغ ‌هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بابت انتشار اوراق اختیار فروش تبعی بر سهام سرمایه‌گذاری بهمن انجام شده است.

  استقلال: باشگاه استقلال، جزئیات قرارداد بازیکنان و کادر فنی در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را افشا کرد. مجموع مبلغ این قراردادها، ۳۲۳میلیارد تومان است. مبالغ بازیکنان و کادر فنی در یک فصل طی فواصل زمانی کوتاه طی یک‌سال پرداخت می‌شود.

  انتخاب: شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اعلام کرد، اوراق بدهی منتشر کرده است. مبلغ اوراق منتشرشده، ‌هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بوده است. انتشار اوراق مرابحه شرکت سپیدمطهر انتخاب جهت خرید مواد اولیه موردنیاز خطوط تولید انواع محصولات لوازم‌خانگی شوینده بوده است. نرخ این اوراق، ۲۳درصد و نحوه تسویه آن، هر سه‌ماه یکبار است. طول دوره پرداخت نیز ۴۸ماه خواهد بود.

  مبین: شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس اعلام کرد، پرداخت بدهی گاز تا پایان مهرماه و برقراری کامل جریان گاز پتروشیمی زاگرس بلامانع خواهد بود.

  قتربت: شرکت قند تربیت‌ حیدریه، مزایده فروش یک‌قطعه زمین در استان مازندران شهرستان بابل را برگزار می‌کند. تاریخ این مزایده ۲۶مهر ۱۴۰۲ است.

  شصفها: شرکت پتروشیمی اصفهان اعلام کرد نرخ مواد این شرکت تغییر کرده است. نوع مواد اولیه که توسط پالایش نفت اصفهان تامین می‌شود، پلاتفرمیت است. قیمت قبلی این ماده اولیه، ۲۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان بوده و نرخ فعلی، ۱۸میلیون و ۸۰۰هزار تومان خواهد بود.

  زملارد: شرکت ملارد شیر اعلام کرد، با عنایت به راکد بودن فعالیت در پروژه ۳هزار راسی شهرستان ملایر از سال ۱۳۹۹، بدینوسیله به اطلاع سهامداران محترم شرکت می‌رساند از ابتدای سال‌جاری فعالیت عمرانی در پروژه یادشده مجددا و با قوت بیشتر شروع به کار کرده که تاکنون حدود ۳۰‌درصد از فاز یک پروژه انجام شده و مقرر است با تکمیل بخش‌های اصلی تا اسفندماه سال‌جاری با انتقال بخشی از دام‌های شرکت نسبت به بهره‌برداری از این فاز اقدام شود و پیش‌بینی می‌شود تا یک‌سال آینده روزانه حدود ۳۰تن به تولید شیرخام شرکت افزوده شود.