آی هو نیوز- رییس سازمان حج و زیارت 15 روز مانده به آغاز حج تمتع تغییر کرد. این درحالی است که تمام قراردادها با طرفین عرب بسته و برنامه‌ریزی‌های اجرایی توسط تیم قبلی انجام شده‌است. این امر سبب بروز نگرانی در انجمن تورهای زیارتی شده‌است. آنها معتقدند اگر در تمتع سال جاری مشکلی پیش آید، معلوم نیست چه کسی باید پاسخگو باشد.
حدود 15 روز مانده به آغاز تمتع 92، رییس سازمان حج و زیارت تغییر کرد و تمام اموری که برنامه‌ریزی اجرایی آن توسط تیم «سید احمد موسوی» رییس سابق سازمان حج و زیارت انجام شده‌بود، قرار است توسط تیم «سعید اوحدی» رییس سازمان حج و زیارت به مرحله اجرا برسد.
در این میان بخش خصوصی و انجمن تورهای زیارتی از ورود تیم جدیدی که طرف قراردادهای تمتع امسال نبوده‌اند اظهار نگرانی کرد. «صمد شفیعی» رییس هیات مدیره انجمن تورهای زیارتی در این خصوص به CHN گفت: «با توجه به آنکه برنامه اجرایی تمتع ۹۲ توسط تیم موسوی نوشته و برنامه‌ریزی شده‌است؛ با عزل او از سمتش به عنوان رییس سازمان حج و زیارت، اگر مشکلی در حج امسال بروز کند، معلوم نیست که چه کسی باید پاسخگو باشد. تیم قبلی که عزل شده‌است و تیم جدید نیز بهانه‌ای همچون انجام برنامه‌ریزی توسط تیم قبلی را در دست دارد».