رشته گردشگری ورزشی  در مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس
ایسنا- رییس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی از امضای تفاهم‌نامه با مرکز علمی - کاربردی پرسپولیس در جهت تدریس رشته گردشگری ورزشی در دوره‌های کاردانی و کارشناسی از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.
رضا خوش سرور در گفت‌وگو با «ایسنا» به برگزاری جلسه هیات رییسه انجمن گردشگری ورزشی با مسوولان معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جهت توسعه گردشگری ورزشی در ایران اشاره کرد و گفت: در این جلسه در خصوص ارائه راهکارهای بهینه برای توسعه صنعت گردشگری به تبادل نظر پرداختیم و برنامه‌های خوبی نیز در این راستا تدوین شد که به طور حتم موجب شکوفایی گردشگری ورزشی در ایران خواهد شد.
رییس انجمن گردشگری ورزشی، افزود: در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای را با مرکز علمی - کاربردی پرسپولیس وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رساندیم که بر اساس آن دوره‌های کاردانی و کارشناسی در رشته گردشگری ورزشی در این مرکز از ابتدای سال تحصیلی تدریس خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در این رشته ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های این انجمن در هفته‌ گردشگری که از ۱۲- ۵ مهر ماه برگزار می‌شود ، گفت: در روز دهم مهر ماه سمینار تخصصی توسعه گردشگری ورزشی در تهران برگزار خواهد شد و در یازدهم مهر ماه نیز جشنواره گردش و ورزش را در دریاچه خلیج فارس تهران برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم عموم مردم را با مقوله صنعت گردشگری ورزشی آشنا کنیم. برنامه‌هایی را نیز در دو مقوله آموزش راهنمایان و مدیران در حوزه گردشگری ورزشی و همچنین برگزاری تورهای گردشی و ورزشی در سطح انسان‌ها خواهیم داشت.