میراث آریا- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از برنامه‌ریزی‌ها و طرح ایده جدید برای شناسایی 90 مقصد جدید گردشگری در 30 استان کشور برای نوروز 93 با هدف گسترش و توسعه گردشگری خبرداد.
دکتر مرتضی رحمانی موحد در دومین نشست مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه مدل‌های قدیمی در توسعه سفر و گردشگری باید مورد بازبینی مجدد قرار گیرد، گفت: در ایده جدید که به رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارایه کرده‌ام، در ۳۰ استان کشور و در هر استان ۳ شهر که دارای هفت قابلیت مهم گردشگری باشد شناسایی و در نوروز امسال، ۹۰ مقصد جدید گردشگری تعریف و ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به روش‌هایی که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، افزود: این روش‌ها قابل پذیرش نیست و به نظر می‌رسد باید مجددا مورد بررسی قرار گیرند و روش‌های تازه‌تری در این خصوص اتخاذ شود.
وی افزود: پس از شناسایی این ۹۰ مقصد جدید گردشگری با همکاری صدا و سیما می‌توان در خصوص معرفی آنها به گردشگران داخل و خارجی اقدام کرد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در ادامه با اشاره به چارت سازمانی و تشکیلات این معاونت نیز گفت: با هدف ارایه خدمات بهتر به گردشگران و توسعه گردشگری، تغییراتی را در چارت سازمانی معاونت گردشگری خواهیم داشت.