حضور نجفی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور
گروه گردشگری- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی از سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اسپانیا برای حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور خبر داد. امین عارف‌نیا خاطرنشان کرد: در نمایشگاه گردشگری فیتور که از 22 تا 26 ژانویه برابر با 2 تا 6 بهمن‌ در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود، فعالان بخش خصوصی و دولتی کشورمان در حوزه گردشگری شرکت خواهند کرد.
عارف نیا با بیان اینکه مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری در این سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی را همراهی خواهند کرد، افزود: حضور ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور، فرصت مناسبی برای همکاری‌های مشترک با فعالان گردشگری در سراسر دنیا دانست. به گفته وی نجفی در جریان این سفر با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا، مدیر موسسه میراث ملی اسپانیا و برخی وزرای گردشگری کشورهای جهان دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.
به گزارش «دنیای اقتصاد»، این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری در سطح جهان است که در آن، کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و شرکت‌های بزرگ این بخش، ضمن معرفی جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری خود و کشورهایشان، راه‌های گسترش همکاری با کشورهای دیگر را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند. امسال نیز جایزه‌ سازمان جهانی جهانگردی به «فعالان و نوآوران صنعت گردشگری» در نخستین روز برپایی این نمایشگاه داده خواهد شد.