مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری دارد و در این بین از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت ویژه‌ای می‌کند. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، علی فعله گری گفت: در نظر داریم که علاوه‌بر جذب سرمایه‌گذاران داخلی برنامه ویژه‌ای هم برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان اجرا کنیم.
این مقام مسوول به همکاری‌های ویژه ایران و آلمان در حوزه‌های گردشگری و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: ایران و آلمان از گذشته‌های دور تاکنون همکاری‌های ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف گردشگری و میراث فرهنگی به‌ویژه باستان شناسی داشته و دارند، به گونه‌ای که هم اینک نیز میان پایگاه میراث فرهنگی بیستون و دانشگاه باستان‌شناسی آلمان روی پروژه کتیبه داریوش همکاری صورت می‌گیرد. وی ادامه داد: در جلسه‌ای که چندی پیش در استانداری کرمانشاه با یکی از شرکت‌های معتبر آلمانی داشتیم، روی سرمایه‌گذاری آلمانی‌ها در حوزه گردشگری کرمانشاه تاکید شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با جذب سرمایه‌گذاران آلمانی در آینده‌ای نه‌چندان‌دور شاهد تحول عرصه گردشگری استان کرمانشاه خواهیم بود. فعله گری تاکید کرد: بدون شک، افق روشنی در انتظار گردشگری استان کرمانشاه است.