میراث آریا: نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فراکسیون گردشگری بازوی سازمان میراث فرهنگی است، تاکید کرد: سازمان میراث فرهنگی می‌تواند از ظرفیت قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و رفع موانع و مشکلات این دستگاه استفاده کند. هادی قوامی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در سه عرصه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور وجود دارد، افزود: عواید حاصل از حوزه گردشگری می‌تواند جایگزین مناسبی برای درآمدهایی باشد که از فروش نفت نصیب کشور می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به زمینه‌های همکاری اعضای فراکسیون مجلس اشاره کرد و گفت: تصویب قوانینی در رابطه با تسهیل روند توسعه گردشگری، گسترش و توسعه صنایع دستی و مشارکت آحاد مردم در بازسازی و احیای میراث فرهنگی، یکی از مهم‌ترین زمینه‌هایی همکاری نمایندگان مجلس با سازمان میراث فرهنگی است. وی افزود: اعضای فراکسیون گردشگری همچنین می‌توانند در بودجه سال ۱۳۹۴ به سازمان میراث فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که با حضور بخش خصوصی در فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی و بهره‌مندی از ۱۰ درصد این نقدینگی انقلاب بزرگی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد می‌شود.