گروه گردشگری: قطار لوکس توریستی گردشگران خارجی دیروز، دوشنبه وارد ایستگاه بین‌المللی تهران شد. مسافران این قطار پس از بازدید از پایتخت، امشب با هواپیما ایران را ترک می‌کنند. قطار عقاب طلایی دانوب، پس از عبور از رومانی، بلغارستان و ترکیه، اول آبان جاری از مرز ریلی رازی- کاپیکوی وارد ایران شد و از اماکن تاریخی و مذهبی شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، کرمان و مشهد دیدن کرده و ساعت ۹ صبح دیروز وارد ایستگاه بین‌المللی راه‌آهن تهران شد.

گردشگران این قطار پس از ورود به پایتخت به بازدید از کاخ گلستان، موزه جواهرات و سایر آثار تاریخی تهران پرداخته و در پایان سفر خود امشب، از تهران با هواپیما به کشورهای خود بازمی‌گردند.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، گروه دوم گردشگران خارجی این قطار نیز، که شب گذشته وارد تهران شده‌اند، به همراه گروهی که در تهران حضور دارند به تهرانگردی خواهند پرداخت و بعد از آن با قطار توریستی به بازدید شهرهای ذکر شده می‌روند و در نهایت در روز ۱۲ آبان ماه از مرز ریلی رازی خارج خواهند شد.

گردشگران این قطار از کشورهای آلمان، روسیه، سوئیس، دانمارک، انگلستان، استرالیا، آمریکا، هلند، سوئد، فرانسه، مکزیک و مجارستان هستند.