خبرگزاری میراث فرهنگی: درحالی که معاون گردشگری بر تسریع ورود هتل‌ها و مراکز اقامتی سراسر کشور به طرح تطبیق استانداردهای فنی و کیفیت خدمات گردشگری تا قبل از آغاز نوروز ۹۴ تاکید کرده است، جامعه هتلداران با مشکلات متعددی برای رسیدن به این استانداردها روبه‌رو هستند. عدم ارائه تسهیلات از سوی صندوق توسعه به واسطه اولویت این صندوق برای هتل‌های جدید در حال ساخت و نرخ سود ۲۶ درصدی بانک‌ها از جمله مواردی هستند که هتلداران را با مشکلات متعددی برای استانداردسازی مجموعه‌های خود روبه‌رو کرده است. در همین رابطه جواد عباسی مدیر جامعه‌ هتلداران گیلان گفت: از دید صنعت، حداقل زمان مورد نیاز برای اجرای استانداردسازی سه سال است، چراکه این کار باید با رویکرد فرهنگسازی انجام شود، در واقع زمان اعلام شده را باید در عمل دید که محقق می‌شود یا نه.

استانداردسازی بدون سرمایه راه به جایی نمی‌برد

خبرگزاری میراث فرهنگی: درحالی که معاون گردشگری بر تسریع ورود هتل‌ها و مراکز اقامتی سراسر کشور به طرح تطبیق استانداردهای فنی و کیفیت خدمات گردشگری تا قبل از آغاز نوروز ۹۴ تاکید کرده است، جامعه هتلداران با مشکلات متعددی برای رسیدن به این استانداردها روبه‌رو هستند.

عدم ارائه تسهیلات از سوی صندوق توسعه به واسطه اولویت این صندوق برای هتل‌های جدید در حال ساخت و نرخ سود ۲۶ درصدی بانک‌ها از جمله مواردی هستند که هتلداران را با مشکلات متعددی برای استانداردسازی مجموعه‌های خود روبه‌رو کرده است.

در همین رابطه جواد عباسی مدیر جامعه‌ هتلداران گیلان گفت: از دید صنعت، حداقل زمان مورد نیاز برای اجرای استانداردسازی سه سال است، چراکه این کار باید با رویکرد فرهنگسازی انجام شود، در واقع زمان اعلام شده را باید در عمل دید که محقق می‌شود یا نه.