مدیر گروه مستندسازی شبکه Ray ایتالیا که هم‌اکنون در حال ساخت مستند در استان کرمان است، از پخش این مستند در یک ماه‌ آینده خبر داد. به گزارش «ایرنا» کارلو لوسیانو درباره دلایل انتخاب این استان بیان کرد: کرمان را به‌دلیل اینکه بزرگ‌ترین استان کشور است و با جاذبه‌های گردشگری فراوان مانند ارگ بم و قرار داشتن این استان در کویر انتخاب کردیم. وی با اشاره به اینکه اولین بار به کرمان آمده است، گفت: کرمان جاذبه‌های گردشگری فراوان و متنوع دارد و مردم کرمان بسیار مهمان نواز و مودب هستند و به گروه ما بسیار لطف داشته‌اند. لوسیانو افزود: ارگ بم این اثر تاریخی و مهم کرمان بعد از زلزله شدید از بین رفته هر چند در حال مرمت و بازسازی است ولی آن ارگ بم قدیمی نخواهد شد. کرمان؛ ماه آینده روی آنتن شبکه ایتالیا

مدیر گروه مستندسازی شبکه Ray ایتالیا که هم‌اکنون در حال ساخت مستند در استان کرمان است، از پخش این مستند در یک ماه‌ آینده خبر داد.

به گزارش «ایرنا» کارلو لوسیانو درباره دلایل انتخاب این استان بیان کرد: کرمان را به‌دلیل اینکه بزرگ‌ترین استان کشور است و با جاذبه‌های گردشگری فراوان مانند ارگ بم و قرار داشتن این استان در کویر انتخاب کردیم.

وی با اشاره به اینکه اولین بار به کرمان آمده است، گفت: کرمان جاذبه‌های گردشگری فراوان و متنوع دارد و مردم کرمان بسیار مهمان نواز و مودب هستند و به گروه ما بسیار لطف داشته‌اند.

لوسیانو افزود: ارگ بم این اثر تاریخی و مهم کرمان بعد از زلزله شدید از بین رفته هر چند در حال مرمت و بازسازی است ولی آن ارگ بم قدیمی نخواهد شد.