هراس معامله‌گران از تشدید تنش‌های بین‌المللی

تعادل در بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار امروز 27 دی

کدخبر: ۵۴۹۲۲۵
اقتصادنیوز: برخی از معامله گران با اشاره به رفتار قیمت دلار در رو های اخیر از احتمال نوسان محدود اسکناس آمریکایی در بازار ارز امروز سخن گفتند
تعادل در بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار امروز 27 دی

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران این روزها شاهد یک سناریو تکراری است.معامله گران تمایل زیادی به خرید و فروش ارز ندارند.

تعادل در بازار دلار

در روزهای اخیر نرخ دلار نتوانسته وارد کانال بالاتر شود در مقابل، بازیگران کاهشی نیز نتوانسته اند اسکناس آمریکایی را به عقب برانند. به این ترتیب می‌توان گفت که بازار در شرایط فعلی در یک وضعیت تعادل موقت در دامنه‌ای مشخص قرار گرفته و معامله‌گران افزایشی و کاهشی نمی توانند قدرت خود را به رخ دیگری بکشند. البته نرخ حواله درهم نیز نوسان محدودی را ثبت کرده است. 

فوری/ نامه مهم مدیران عامل ایران خودرو و سایپا به بورس/ تکلیف عرضه خودرو در بورس مشخص شد


 

در شرایط فعلی برخی از معامله گران با اشاره به رفتار قیمت دلار در رو های اخیر از احتمال نوسان محدود اسکناس آمریکایی در بازار ارز امروز سخن گفتند 

 هراس معامله‌گران از تشدید تنش‌های بین‌المللی 

بخشی از فعالان، هراس معامله‌گران بنیادی از تشدید تنش‌های بین‌المللی یکی از مهم‌ترین عواملی است که تقاضای احتیاطی را در بازار فعال نگه داشته و همین موضوع موجب شده است که دلار دچار افت معناداری نشود.

بازار سکه بدقلق شد /نگاه قیمت دلار به چین است یا استراسبورگ؟

فایننشال تایمز در گزارشی نوشته بریتانیا در نظر دارد سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد اما هنوز «هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است زیرا در داخل دولت بحث هایی در مورد نحوه اجرای این اقدام وجود دارد.»

برخی از معامله گران بازار ارز تهران با اشاره به این اقدام می گفتند در صورتی که این اتفاق رخ دهد ممکن است تنش ها بین لندن و تهران را تشدید شود و این موضوع بر پیکر نیمه جان برجام اثر بگذارد و احیای برجام را با مشکل روبرو سازد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید