گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

رشد قیمت طلا و سکه در بازار/نرخ دلار مبادله ای ثابت ماند

کدخبر: ۵۵۷۰۰۹
اقتصادنیوز: سکه بازان امروز به سمت کانال 29 میلیون تومان حرکت کردند و فلز گران بهای داخلی عصر امروز در زمان نگارش این گزارش29 میلیون و 594 هزار تومان بود. که نسبت به روز قبل رشد نزدیک به 800 هزار تومانی را نشان می دهد. حباب سکه امروز در محدوده 7 میلیون و 679 هزار تومان بود.
رشد قیمت طلا و سکه در بازار/نرخ دلار مبادله ای ثابت ماند

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلای جهانی امروز چهارشنبه 3 اسفند ماه تقرییا 5 دلار رشد کرد و در محدوده 1838 دلار به فروش رسید. اگرچه طلای جهانی رشد محدودی را ثبت کرد اما دو فلز گران بهای بازار داخلی ایران امروز رشد کرد. 

قیمت طلاو سکه صعود کرد

 قیمت طلا 18 عیار امروز  طبق سایت اتحادیه طلا و ارز تا 2 میلیون و 403 هزارو 500 تومان بالا رفت و در زمان نگارش این گزارش 2 میلیون و 393 هزار و 600 تومان قیمت خورد.قیمت طلا روز قبل در سایت مذکور در محدوده 2 میلیون و 313 هزار و 400تومان بسته شده بود.فاصله قیمت طلا در بازار دیروز و امروز 80 هزار و 200 تومان بود. 

سکه بازان هم امروز به سمت کانال 29 میلیون تومان حرکت کردند و فلز گران بهای داخلی  عصر امروز در زمان نگارش این گزارش29 میلیون و 594 هزار تومان بود.  که نسبت به روز قبل رشد نزدیک به 800 هزار تومانی را نشان می دهد. حباب سکه امروز در محدوده 7 میلیون و 679 هزار تومان بود. 

سکه بورسی رکورد زد 

سکه بورسی امروز رکورد زد و به 29 میلیون و 870 هزار تومان رسید. 

نرخ دلار مبادله ای ثابت ماند 

روز گذشته مرکز مبادله ارز و طلا رسما راه اندازی شد و اولین قیمت دلار ناخدا اعلام شد.

دیروز قیمت دلار مبادله ای در اولین روز کاری خود در محدوده 41 هزار و 549 تومان معامله شد. امروز چهارشنبه 3 اسفند قیمت دلار مبادله ای در همان محدوده دیروز به فروش رسید.

دلار هرات بالا رفت 

در هرات امروز قیمت دلار با گپ مثبت باز شد. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی بازار یاد شده تقریبا 600 تومان از روز قبل بالاتر بود. در ادامه معاملات هرات ، برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ دلار وارد کانال جدید شده و نسبت به دیروز 1 هزار و 500تومان رشد کرده بود.در سلیمانیه هم نرخ دلار امروز در مقایسه با روز قبل تقریبا یک هزار تومان بالاتر بود. 

قیمت درهم در بازار امروز 

برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ حواله درهم امروز رشد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید