گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

دو روز سرنوشت ساز برای بیت کوین/اتریوم درجا زد

کدخبر: ۵۸۵۲۸۸
اقتصادنیوز: امروز هم یکی از آن روزهای کم نوسان در بیت کوین و اتریوم است. قیمت این ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشته است.
دو روز سرنوشت ساز برای بیت کوین/اتریوم درجا زد

به گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین امروز با افت کمتر از نیم درصد نسبت به دیروز، در حدود نرخ 30200 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین به منفی 1.5 درصد رسیده اما بازده ماهانه همچنان در محدوده مثبت است و این ارز دیجیتال طی یک ماه گذشته 17 درصد رشد را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 586 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 9 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات بیت کوین امروز کم بوده اما احتمالا تا ساعاتی دیگر، ارزش معاملات کمی رشد داشته باشد.

همچنین به نظر می رسد با اعلام آمار اقتصادی آمریکا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، بازار کمی جهت پیدا کند و این درجا زدن ها را به پایان برساند.

اتریوم درجا زد

اتریوم هم امروز کمی افت کرده که این افت کمتر از نیم درصد است. این آلت کوین در حدود نرخ 1860 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی 5 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه 6 درصد رشد را به ثبت رسانده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 224 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

آلت کوین ها منفی شدند

امروز اکثر آلت کوین ها منفی هستند اما تعداد کمی از آن ها هم رشد داشته اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار Wrapped Bitcoin با رشد 6 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. BNB و لئو هم 3 درصد رشد کرده اند و مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از یک درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی آوالانچ با افت 5 درصدی و سولانا با افت 4 درصدی در رده های اول و دوم بیشترین کاهش قرار دارند. مابقی نمادهای منفی هم که شامل اکثریت نمادهای موجود در فهرست مذکور می شود، افت کمتر از 4 درصد داشته اند.

با توجه به درجا زدن بیش از حد بازار طی یک هفته گذشته، بازده هفتگی نمادها اکثرا وارد محدوده منفی شده است. با این حال لئو با رشد 8 درصدی، سولانا با رشد 6 درصدی و آوالانچ و میکر با رشد کمتر از یک درصد، نمادهایی هستند که بازده مثبت داشته اند.

اما در آن سوی جدول، گراف با افت 16 درصدی بیشترین زیان را به خریداران دوشنبه هفته گذشته وارد کرده است. Bitcoin SV و استکس هم طی این مدت 15 درصد افت داشته اند و الگوراند با افت 14 درصدی از دیگر نمادهای منفی هفته گذشته است.

ارزش معاملات بالا رفت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 2 دهم درصد افت نسبت به دیروز، همچنان روی عدد 1.18 تریلیون دلار است. اما ارزش معاملات 28 درصد رشد داشته و به رقم 24 میلیارد دلار رسیده است.

طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات دیفای 1.8 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 22 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید