دوربینی با نمایشگر ضد خش و طراحی مدرن

بازار دیجیتال- شرکت Pentax جدیدترین محصول خودش را به بازار پر رونق انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین که با مدل Optio S۱ به بازار معرفی شده است، امکانات و قابلیت‌های مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین جدید که در دسته دوربین‌های ارزان قیمت این شرکت قرار دارد، امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱/۱۴ مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین طراحی ساده اما مدرن و متفاوتی داشته

و در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، کرم، سبز و آبی طراحی و تولید شده است.

این دوربین کامپکت قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را داشته و فاصله کانونی لنز آن حداقل ۲۸ میلیمتر و حداکثر ۱۴۰ میلیمتر است. این محصول دارای یک نمایشگر LCD با اندازه مناسب ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر مجهز به تکنولوژی ضد خش و ضد ضربه بوده و امکان نمایش تصاویر در نور کم را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین عکاسی دیجیتال همچنین قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسلی را به کاربرانش می‌دهد. این محصول جدید مجهز به حالت Auto Picture است که امکان عکاسی با مشخصات و تنظیمات از پیش تعیین شده را در صورت به هم خوردن تنظیمات دستی کاربران در اختیار آنها قرار می‌دهد.

دوربین جدید شرکت Pentax مجهز به تکنولوژی‌هایی مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند و حالت پلک زدن است. این شرکت اعلام کرده است که دوربین عکاسی دیجیتال جدیدش را از همین ماه و با قیمت ۹۵/۱۹۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش خواهد رساند.