گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

رشد یک درصدی اتریوم/ افت 2 درصدی استلار

کدخبر: ۵۸۵۶۸۹
اقتصادنیوز: جو بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبتا مثبت است. البته تعدادی از نمادها منفی معامله می شوند اما کلیت بازار وضعیت بدی ندارد.
رشد یک درصدی اتریوم/ افت 2 درصدی استلار

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز مجددا بیت کوین حدود یک درصد رشد کرده و هم اکنون در حدود نرخ 30700 دلار معامله می شود. با وجود رشد امروز و دیروز، همچنان بازده هفتگی بیت کوین خیلی خوب نیست و تنها حدود یک درصد رشد در مقیاس هفتگی این ارز دیجیتال مشاهده می شود. در مقیاس ماهانه هم بازده بیت کوین به مثبت 18 درصد رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز به 596 میلیارد دلار رسیده که با یک رشد کمتر از یک درصدی، ارزش بازار آن مجددا وارد کانال 600 میلیارد دلار خواهد شد.

اتریوم یک درصد رشد کرد

اتریوم هم امروز مثبت است و با رشد قیمت یک درصدی، در حدود نرخ 1890 دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم همچنان منفی است و افرادی که چهارشنبه هفته گذشته آن را خریده اند اکنون در حدود 1.5 درصد در زیان هستند. اما بازده ماهانه آن مثبت 8 درصد است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته به کمتر از 5 میلیارد دلار رسیده و حدودا 4.8 میلیارد دلار بوده. ارزش بازار آن هم 227 میلیارد دلار است.

نوسانات محدود در آلت کوین ها

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار اکثر نمادها مثبت هستند. تعدادی از آن ها هم افت قیمت داشته اند. در میان نمادهای مثبت، آوی و استکس با رشد 4 درصدی بهترین وضعیت را دارند. بیت کوین کش و بیت دائو هم 3 درصد افزایش قیمت دارند و مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 3 درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، استلار  با افت 2 درصدی بدترین وضعیت را دارد. مابقی نمادهای منفی هم افتی کمتر از 2 درصد را نمایش می دهند. به طور کلی وضعیت نمادهای منفی خیلی هم بد نیست. همان طور که نمادهای مثبت هم خیلی رشد پرشتابی نداشته اند.

در مقیاس ماهانه همچنان اکثر نمادها رشد قیمت را نمایش می دهند. تنها 3 نماد در بازه ماهانه افت کرده اند. تون کوین با افت 10 درصدی، ریپل با افت 9 درصدی و الگوراند با افت 3 درصدی، نمادهای منفی در مقیاس ماهانه هستند.

طی این مدت بیت کوین کش 175 درصد رشد کرده که همچنان پربازده ترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار محسوب می شود. میکر با 48 درصد رشد و آوی و سولانا با 42 درصد رشد، از دیگر نمادهای پربازده طی ماه گذشته بوده اند.

ارزش معاملات دوباره کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با 7 دهم درصد رشد به 1.19 تریلیون دلار رسیده. اما ارزش معاملات 19 درصد کم شده و رقم 25 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 23 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید