گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

اتریوم در آستان سقوط به کانال 1900دلاری/رشد 6 درصدی یونی سواپ

کدخبر: ۵۸۶۸۶۷
اقتصادنیوز: بیت کوین پس از چندین روز بالاخره وارد کانال 29 هزار دلار شد. البته افت قیمت این ارز دیجیتال خیلی زیاد نیست.
اتریوم در آستان سقوط به کانال 1900دلاری/رشد 6 درصدی یونی سواپ

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز سرانجام بیت کوین کانال 30 هزار دلار را از دست داد و وارد کانال 29 هزار دلار شد. افت قیمت امروز بیت کوین حدود نیم درصد است و معاملات آن در حدود نرخ 29990 دلار انجام می شود.

قیمت 30 هزار دلار برای بیت کوین مدتی است که تبدیل به سدی محکم شده است. نه خریداران می توانند نرخ را خیلی بالاتر از آن ببرند، نه فروشندگان می توانند قیمت را خیلی پایین تر از این عدد بکشند.

بازده هفتگی بیت کوین با افت امروز به حدود 1.5 درصد رسیده و در بازه ماهانه همچنان رشد 13 درصدی در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 582 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 13 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات در شبانه روز گذشته نه کم بوده، نه زیاد.

اتریوم در آستانه از دست دادن کانال 1900 دلار

اتریوم هم امروز افت داشته و با کاهش قیمت نیم درصدی در حدود نرخ 1900 دلار معامله می شود. اتریوم اگر کمی دیگر منفی شود، کانال 1900 دلار را از دست می دهد.

بازده هفتگی این آلت کوین به مثبت 2 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه 10 درصد رشد داشته است. اتریوم در یک هفته گذشته وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین داشته اما در مقیاس ماهانه عملکرد آن نسبت به بیت کوین ضعیف تر است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 6 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 229 میلیارد دلار است.

جو آرام در آلت کوین ها

امروز جو کلی بازار ارزهای دیجیتال آرام است. البته تعدادی از آلت کوین ها نوسانات بزرگ داشته اند که انگشت شمار هستند. مابقی آلت کوین ها نوسانات محدودی دارند.

در فهرست 50 ارز برتر بازار، تعداد نمادهای منفی کمی بیشتر از تعداد نمادهای مثبت است. منفی ترین آلت کوین سولانا است که با افت 6 درصدی، بیشترین زیان امروز را به خریداران وارد کرده است.

الگوراند هم 4 درصد افت کرده و لیدو دائو، آوی، بیت کوین کش و میکر هم افت 3 درصدی داشته اند. مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از 2 درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت، چین لینک و یونی سواپ با رشد 6 درصدی بهترین وضعیت را دارند. اپتیمیسم و هدرا هم 4 درصد رشد کرده اند. مابقی آلت کوین های مثبت رشد کمتر از 2 درصد داشته اند.

ارزش معاملات بالا رفت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز 2 دهم درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته و به رقم 1.2 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشد 24 درصدی، عدد 34 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 31 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید