قیمت خودروهای داخلی در بازار

رشد 6 میلیون‌تومانی قیمت پژو 206 دنده‌ای + جدول

کدخبر: ۶۱۳۴۶۶
اقتصادنیوز: بازار خودروهای داخلی اولین روز هفته جاری را با رشد قیمت به پایان رساندند.
 رشد 6 میلیون‌تومانی قیمت پژو 206 دنده‌ای + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افزایش قیمتی تا 10 میلیون تومان داشتند. رشدی  که شاید بتوان یکی از دلایل رشد قیمت را به برداشت نادرست بازار از خبر توقف تولید برخی از خودروهای داخلی نسبت داد، خبری که نگاهی به آن نشان می‌دهد اکثر خودروهای موجود در فهرست آن پیش از این از خط تولید خارج شده بودند،‌ با این حال انتشار آن بازخورد نادرست بازار و در نهایت رشد قیمت پرطرفدارهای داخلی را به همراه داشت.  

از سوی دیگر رشد قیمت درحالی در بازار امروز رقم خورد که دلار نسبت به چهارشنبه هفته گذشته تغییر قیمت نداشت،‌ اما بازار خودرو نشان داد که با وجود ثبات نرخ دلار امروز حال و هوای افزایش داشته است.

براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امرزو «هایماS8» با افزایش 10 میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز نسبت به چهارشنبه گذشته روند افزایشی به خود گرفت و با این شرایط امروز «پژو 206 دنده‌ای» رشد 6 میلیونی داشت و قیمت آن به 486 میلیون تومان رسید. «هایما S8 پلاس» هم در بازار رشد 10 میلیونی را تجربه کرد و یک میلیارد و 660 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» با رشد یک میلیون در بازار 761 میلیون تومان قیمت خورد. «دنا پلاس 6 دنده توربو» هم رشد 2 میلیون تومانی داشت و 740 میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد یک میلیونی امروز 803 میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار رشدی سه میلیونی داشت و 610 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصاد 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید