پیگیری متقاضیان پژو پارس جواب داد

سازمان تعزیرات حکومتی وارد گود شد/ اخبار جدید از عرضه پژو پارس در راه است

کدخبر: ۶۲۱۳۷۳
اقتصادنیوز : متقاضیان پژو پارس که موعد تحویل خودروی آنها زمستان 1402 اعلام شده بود اما هنوز از ایران خودرو پیامک دریافت نکرده اند به نوعی از دست این خودروساز شاکی هستند اما ورود یک سازمان نظارتی تا حد زیادی آنها را امیداور کرده است.
سازمان تعزیرات حکومتی وارد گود شد/ اخبار جدید از عرضه پژو پارس در راه است

به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرو در تحویل پژو پارس هایی که موعد تحویل آنها زمستان 1402 بوده کوتاهی کرده و همین مساله سبب شده تا پای سازمان تعزیرات حکومتی نیز به این مساله باز شود.

بررسی محصولاتی که موعد تحویل آنها زمستان 1402 بوده نشان می دهد آبی های جاده مخصوص برای سه عضو خانواده پژو پارس یعنی پژو پارس ساده، پژو پارس ELX و پژو پارس سفارشی پیامک ارسال نکردند و همین مساله منجر به نارضایتی خریداران پژو پارس شده است.

حال رییس سازمان تعزیرات حکومتی به این مساله واکنش نشان داده است. آن طور که احمد اصانلو گفت این سازمان نظارتی با جدیت تخلفات ایران خودرو را پیگیری می کند.

عدم ارسال پیامک برای بخشی از متقاضیان خرید اعضای خانواده پژو پارس در شرایطی است که ایران خودرویی ها به متقاضیان خرید سورن پیشنهاد داده اند که می توانند خودروی مورد نظر خود را با یکی از محصولات پژو پارس که ایران خودرویی ها پیشنهاد داده اند جایگزین کنند.

طرح جایگزینی پژو پارس با سورن برای خریداران سورن، آتش نارضایتی متقاضیان پژو پارس که موعد تحویل خودروی آنها در زمستان 1402 است اما همچنان پیامکی از این خودرو برای واریز وجه و زمان تحویل خودروی مورد نظر دریافت نکرده اند را تندتر کرد.

به نظر می رسد ورود تعزیرات حکومتی به موضوع تحویل پژو پارس های عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ایران خودرویی ها را به برنامه ریزی برای واگذاری پژو پارس ها ترغیب کند.

متقاضیان پژو پارس با موعد تحویل زمستان 1402 امیدوارند تا سخنان رییس سازمان تعزیرات حکومتی مدیران ایران خودرو را به نوعی تحت فشار گذاشته تا هر چه سریعتر نسبت به واگذاری پژو پارس های فروخته شده اقدام کند.

البته ایران خودرویی ها چندی پیش از خداحافظی با پژو پارس در پایان سال 1402 و جایگزینی این خودرو با سورن پلاس با موتور XU7P خبر داده بودند. حال مشخص نیست که آیا آبی های جاده مخصوص با ضرب سامزان تعزیرات حکومتی پژو پارس را در سبد محصولاتی خود تا پایان عمل به تعهدات حفظ خواهند کرد یا اینکه در دعوت نامه های خود محصولات جایگزین را به ثبت نام کنندگان برای پژو پارس پیشنهاد می دهند؟  

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید