فوری؛ شوک بزرگ به تیم ملی پس از باخت به قطر/ این بازیکن خداحافظی کرد+ فیلم

کدخبر: ۶۲۷۱۳۱
اقتصادنیوز: امید ابراهیمی در پایان دیدار امشب برابر قطر و حذف از رقابت های جام ملت های آسیا، اعلام کرد که از بازی های ملی کناره گیری کرده است تا بازی امشب، آخرین حضور او در لباس تیم ملی باشد.
فوری؛ شوک بزرگ به تیم ملی پس از باخت به قطر/ این بازیکن خداحافظی کرد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه ای تلخ و پر از حسرت، با نتیجه سه بر دو مقابل قطر تن به شکست داد تا نتواند پس از سالها، حضور در فینال جام ملت های آسیا را تجربه کند.

خبر مرتبط
مقصر اصلی شکست ایران مقابل قطر مشخص شد

اقتصادنیوز: یک کارشناس قطری گفت: ایران مشکل بزرگی در زمین داشت و آن کند بودن بازیکنان بود که همین باعث شکست ایران شد. کافی است نگاهی به اکرم عفیف و معز علی در میدان داشته باشید.

امید ابراهیمی که پیش از این به دلیل مصدومیت، جام جهانی 2022 را از دست داده بود، در آخرین فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا حضور یافت و توانست یکی از مسافرین قطر باشد.

خبر مرتبط
قلعه نویی از مردم عذرخواهی کرد

اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبل از هر چیز از مردم ایران معذرت‌خواهی می‌کنم. ما باید امروز مردم را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رفتیم ولی شانس با ما نبود.

این بازیکن باتجربه و 36 ساله در تمامی بازی های جام ملت ها به میدان رفت و در بازی برابر ژاپن نیز یکی از مهره های ترکیب اصلی تیم بود. او برابر قطر نیز از ابتدا به میدان رفت ولی بین دو نیمه جایش را به محمد محبی داد.

ابراهیمی در پایان دیدار امشب برابر قطر و حذف از رقابت های جام ملت های آسیا، اعلام کرد که از بازی های ملی کناره گیری کرده است تا بازی امشب، آخرین حضور او در لباس تیم ملی باشد.

این بازیکن نخستین بازی ملی خود را در سال 2013 و جدال برابر عمان تجربه کرد و در تمامی دیدارهای جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 در ترکیب اصلی تیم ملی حاضر بود.

ابراهیمی با حضور در بازی برابر قطر، برای پنجاه و هفتمین بار، حضور در لباس تیم ملی را تجربه کرد و بدین ترتیب از بازی های ملی کناره گیری کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید