ماگات از شالکه اخراج شد
صبر سران باشگاه شالکه سرانجام به پایان رسید و فیلیکس ماگات از نیمکت این تیم اخراج شد.

سرمربی تیم فوتبال شالکه به دلیل نتایج ضعیف این تیم در بوندس‌لیگا از کاربرکنار شد و حتی صعود به مرحله‌ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانست عملکرد ضعیف نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا را جبران کند.سرمربی اخراجی شالکه در تعطیلات نیم فصل، علی کریمی و کاریسته‌آس را به خدمت گرفت که این موضوع مورد اعتراض شدید هواداران قرار گرفت.

ممنوعیت کشیدن سیگار در نیوکمپ
طوماری امضا شده از سوی بیش از 8 هزار هوادار بارسلونا به هیات مدیره این باشگاه ارسال شده و چهار انجمن مبارزه با اعتیاد و استعمال دخانیات نیز به صورت رسمی و جداگانه از ساندرو روسل خواستند سیگار کشیدن در نیوکمپ ممنوع اعلام شود. تنها دو روز پس از دریافت این تقاضای مردمی، باشگاه بارسلونا از طریق هیات مدیره خود قانون منع استعمال دخانیات در محیط استادیوم نیوکمپ را تصویب کرد و نیروهای امنیتی و حراست استادیوم نیوکمپ موظف به اجرای این قانون خواهند بود.

لو تا 2014 روی نیمکت ژرمن‌ها
یوآخیم لو پس از پایان جام ملت‌های اروپا نیز هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را بر عهده خواهد داشت. سرمربی ۵۱ ساله ژرمن‌ها قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال آلمان تا سال ۲۰۱۴ تمدید کرد. این فدراسیون همچنین از ادامه حضور اولیور بیرهوف، هانسی فلیک و آندریاس کوپکه در کادر فنی تیم ملی آلمان در کنار «لو» خبر داد. این تیم تا پایان جام‌جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل با هم همکاری خواهند داشت.

به منشوری‌ها فرصت دوباره دادیم
عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: فعلا تمام مربیان و بازیکنان فعال در لیگ برتر که براساس گمانه‌زنی برخی‌ رسانه‌ها متهم هستند تا پایان لیگ مشکلی برای کار کردن ندارند. وی درباره بخشیده شدن مربیان منشوری فوتبال گفت: بنا بر تصمیمی که قبل گرفته شد تمامی مربیانی که تاکنون بنا به دلایلی موقعیت حضور در لیگ برتر را نداشتند محرومیت‌هایشان بخشیده شده و می‌توانند در لیگ برتر فعالیت کنند. ما با این کار به آنها فرصت مجددی داده‌ایم.