گردهمایی پایان سال همکاران سیستم با حضور نزدیک به ۸۰۰ نفر از کارکنان این شرکت از سراسر ایران در سالن اجتماعات برج میلاد برگزار شد. در این مراسم، شهریار رحیمی، مدیرعامل همکاران سیستم دلیل موفقیت همکاران سیستم را در طول سال‌های حیات خود تعهد جدی و پایدار به کارکنان و مشتریان دانست و گفت: ما دو ستون اصلی در ماندگاری خود داشته و خواهیم داشت: رضایت مادی و معنوی همکاران از یک سو و ارائه خدمات برنامه‌ریزی شده رو به رشد به مشتریان از سوی دیگر.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود خطوط اصلی کسب‌وکار همکاران سیستم را در سال ۹۰ تمرکز بر سیستم‌های یکپارچه تحت وب دانست و گفت: تدارک زیرساخت‌های لازم برای حضور قدرتمند در بازارهای کوچک، ارائه راهکاری متناسب با نیاز بازار دولت و توانمندسازی شرکت‌های همکاران به منظور عرضه و ارائه خدمات بهتر برای محصولات فعلی از جمله تمهیدات این شرکت است. محمود نظاری، رییس هیات‌مدیره همکاران سیستم نیز در این مراسم نظم، هوشمندی، یکپارچگی و تلاش را از جمله ضرورت‌های کار در همکاران سیستم دانست و گفت: با وجود تمام این ضرورت‌ها، اهرم موفقیت از نگاه ما توجه به تغییرات محیط بیرونی و برنامه‌ریزی و اعمال تغییرات سازمانی متناسب با آن است.به همین دلیل و با توجه به شرایط امروز بازارِ فناوری، نظاری عنصر اصلی صحبت‌های خود را تغییر نگاه به بازار و تمرکز بر مزیت‌های رقابتی دانست و گفت: در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان ملاک است نه برداشت ما، پس هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم.

نظاری ریشه مزیت‌های رقابتی را ارزش‌های سازمان دانست و گفت: ارزش‌های سازمانی اگر با نگاه هوشمندانه به بازار و تحولات آن، تکنولوژی و نمونه‌های موفق جهانی ترکیب شود، می‌تواند مزیت رقابتی را ایجاد کند.