دو دوربین ارزان قیمت جدید با امکانات مختلف

بازار دیجیتال- شرکت Samsung به تازگی دو محصول جدید را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دو دوربین جدید که با مدل‌های PL۲۰ و ES۸۰ به بازار معرفی شده‌اند، در واقع در دسته دوربین‌های عکاسی دیجیتال ارزان قیمت این شرکت قرار می‌گیرند. دوربین مدل ES۸۰ قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و دوربین مدل PL۲۰ امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد. این دو دوربین امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

این دوربین‌ها امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر را داشته و حداقل و حداکثر فاصله کانونی آن‌ها به ترتیب به ۳۵ میلیمتر و ۱۳۵ میلیمتر می‌رسد.

این دوربین‌های جدید همچنین قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر مناسب ۷۲۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. طراحی این دوربین‌ها باریک و سبک بوده و در رنگ‌های متنوعی مانند نقره‌ای، صورتی، مشکی، قرمز و بنفش طراحی و تولید شده‌اند.

شرکت Samsung اعلام کرده است که این دو دوربین جدید را به تازگی و با قیمت ۹۹/۹۹ دلار برای مدل ES۸۰ و ۹۹/۱۱۹ دلار برای مدل PL۲۰ به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.