به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، فیس بوک همچنین صفحات شبکه های تلویزیونی حامی سوریه از جمله سما، الدنیا و المیادین را از روز گذشته (چهارشبنه) از دسترس خارج کرده است.

شبکه المیادین با اعلام خارج شدن صفحه فیس بوک خود از دسترس، از کاربرانش خواست برای دستیابی به خبرهای این شبکه به توییتر و همچنین تلگرام مراجعه کنند.
یادآور می شود برای جلوگیری از هرگونه افشاگری درباره کمک های گسترده غرب و حامیان منطقه ای آن به تروریست ها و تقویت این گروه ها، کشورهای غربی مدعی آزادی تاکنون بارها به مقابله با شبکه های تلویزیونی و صفحات اینترنتی مخالفان تروریست ها پرداخته اند این درحالی است که صفحه های فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی گروه های تروریستی خطرناکی مانند داعش و جبهه النصره و جیش الاسلام باز بوده و با آزادی کامل به تبلیغات در اینترنت و انتشار فیلم و عکس از صحنه های کشتارمردم و سربریدن افراد بیگناه ادامه می دهند.
شبکه العالم نیز به دلیل حمایت از مقاومت و افشاگری علیه تروریست ها و صهیونیست ها تاکنون بارها مورد هجوم کشورهای غربی و حامیان آن از جمله عربستان سعودی قرار گرفته و آنها تلاش کرده اند با حذف العالم از ماهواره های نایل ست و عرب ست و همچنین هک کردن صفحات شبکه های اجتماعی، به زعم خود مانع فعالیت العالم در جهان شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.