جنگ تماشایی رفقا

دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در حالی بین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید برگزار می‌شود که هر دو تیم هفته موفقی را در لیگ‌های داخلی خود پشت سر گذاشته اند. به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار رفت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد با وجود بازی بهتر، به نتیجه تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. این نتیجه برای منچستریونایتد نتیجه خوبی محسوب می‎شود، چرا که در خانه حریف قدرتمندی چون رئال به یک تساوی با گل دست پیدا کرده است.

با این اوصاف نمی‌توان شانس این تیم را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی چندان بالا دانست، چرا که رئال مادرید در حالی گام به اولدترافورد می‌گذارد که هفته گذشته دو بار موفق شده رقیب دیرینه خود بارسلونا را شکست دهد. رئالی‌ها سرمست از شکست بارسا، برای پیروزی به اولدترافورد می آیند. البته من یونایتد هم در آستانه قهرمانی زودهنگام لیگ برتر است.

رقابت سرمربیان این دو تیم هم در نوع خود جالب توجه است. «سرآلکس فرگوسن» و «خوزه مورینیو» رفقای نزدیک برای یکدیگر محسوب می‌شوند، اما امشب در جامه رقیب و چه بسا دشمن رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در دیگر دیدار این مرحله بوروسیادورتموند در حالی برابر شاختار دونتسک به میدان می‌رود که بازی رفت دو تیم در اوکراین با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافته است.

مردان یورگن کلوپ در خانه تیم‌هایی نظیر رئال‌مادرید، منچسترسیتی و آژاکس را بردند. دورتموند با توجه به تساوی ۲ - ۲ در بازی رفت از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار است.