رائول و کاسیاس در رئال جاودانه می‌شوند - ۲۷ بهمن ۸۶

ایسنا: «رائول گونسالس» و «ایکر کاسیاس» با تمدید قراردادهایشان با رئال مادرید تمام دوران عمر ورزشی خود را در این باشگاه سپری خواهند کرد تا وفادارترین بازیکنان در دنیای فوتبال مدرن لقب بگیرند.

گونسالس و کاسیاس در حالی تمام دوران ورزشی خود را در رئال سپری می‌کنند که تا کنون در هیچ باشگاه دیگری توپ نزده‌اند. رائول گونسالس بلانکو از سال ۱۹۹۴ در پرافتخارترین باشگاه اسپانیا و اروپا توپ می‌زند. او تنها ۱۷ سال و چهار ماه سن داشت که نخستین بار پیراهن رئال مادرید را به تن کرد.

به این ترتیب او جوان‌ترین بازیکنی بود که پیراهن رئال را به تن کرد. او در نخستین فصل حضورش ۲۹ بار برای رئال به میدان رفت و هفت بار هم دروازه‌ حریفان تیم مادریدی را باز کرد تا این تیم قهرمان لالیگا بشود.

این البته آخرین عنوان «El Siete» نبود چرا که او در سال‌های بعد (۲۰۰۲، ۲۰۰۰، ۱۹۹۸) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

۱۹۹۷، ۲۰۰۱، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ هم قهرمانی رئال در لالیگا با رائول رقم خورد. او در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۱ آقای گل لالیگا شد.

به تازگی باشگاه مادرید به پاس خدمات برجسته او به مهاجمش پیشنهاد قراردادی تازه را ارائه کرد که تا سال ۲۰۱۱ اعتبار دارد.

ایکر کاسیاس هم از شرایط مشابهی برخوردار است. او تا سال ۲۰۱۷ با رئال قرارداد بسته است. این دروازه‌بان ۲۶ ساله از هشت سالگی در رئال شروع به فعالیت کرده است. او در شروع دوران فعالیتش در رئال عرصه را بر بودو ایلگنر آلمانی تنگ کرد.

او در فصل جاری در بهترین فرم خود به سر می‌برد و تنها ۱۸ بار توپ را از درون دروازه‌اش بیرون کشیده است. البته ویکتور والدس همتای او در بارسلونا تنها ۱۵ بار این کار را در فصل جاری رقابت‌های لالیگا انجام داده است.