رییس قوه‌قضائیه: سپاه به اجرای اصل 44 کمک کند  رییس مجلس: سپاه در انتخابات مجلس هشتم نظر دهد

آیت‌ا... هاشمی شاهرودی گفت: سپاه می‌تواند در بخش سرمایه‌گذاری‌های سالم پا به میدان بگذارد.

رییس قوه قضائیه در جمع فرماندهان سپاه گفت: امروز مشکل بیکاری و اقتصاد یکی از معضلاتی است که سپاه می‌تواند در آن وارد شود. وی افزود: سپاه به دلیل داشتن نیرو در جای‌جای میهن اسلامی می‌تواند با ارائه گزارش‌های مناسب به رهبر معظم انقلاب و قوای سه‌گانه در پیشبرد اهداف نظام یاری‌رسان باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌ا... هاشمی شاهرودی به سیاست‌های اجرایی اصل ۴۴ اشاره کرد و گفت: سپاه می‌تواند در بخش سرمایه‌گذاری‌های سالم پا به میدان بگذارد و با ارائه راهکارهای مناسب در تحقق این سیاست‌ها دولت و مسوولان را یاری کند. وی تاکید کرد: اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ نیازمند کمک و همت تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور است که سپاه هم می‌تواند در کنار بسیج در این زمینه فعالیت‌های مثبتی را ارائه کند.

وی خطاب به فرماندهان و مسوولان سپاه گفت: سنگ بنای سپاه باید از بعد روحی و معنوی بالایی برخوردار باشد چراکه اگر غیر از این باشد، نفس نمی‌گذارد کار به جلو برود و مسائل جناحی و گروهی در عملکرد آنان رخنه خواهد کرد.

رییس مجلس نیز در این مراسم گفت: مردم از فرماندهان و نیروهای تحت امر سپاه پاسداران انتظار دارند که در انتخابات مجلس هشتم نظر دهند و به مردم کمک کنند.

غلامعلی حدادعادل، انتخابات مجلس هشتم را بسیار مهم توصیف کرد و خطاب به فرماندهان سپاه توصیه کرد: با لحاظ این که سپاه به حکم طبیعت خود نباید وارد دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی شود ولی یادآور می‌شوم انتخابات از یک جهت به معنای پیروزی یک جناح و شکست جناح دیگر است.

به گزارش ایسنا، حدادعادل ادامه داد: انتخابات از جهتی به سپاه و ارتش مرتبط می‌شود این ارتباط همان حضور مردم است که به کیان انقلاب اسلامی مرتبط می‌شود. مردم از شما انتظار دارند که در انتخابات نظر دهید و به مردم کمک کنید البته نه در دسته‌بندی‌های سیاسی بلکه از حیث القای شور و شوق انتخاباتی.