راه اندازی خط تولید اتوماتیک انواع کلیدهای مینیاتوری
گروه صنعتی لنا به عنوان نماینده انحصاری کمپانی کانل کانادا در ایران، اقدام به راه اندازی خط تولید اتوماتیک انواع کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان تحت لیسانس کانل در شهرک صنعتی اشتهارد با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون پل نموده است. این خط با رعایت اصول طراحی و کنترل کیفیت و انجام تست‌های حین تولید از راندمان بالایی برخوردار می باشد . جهت تولید کلیدهای مینیاتوری کلیه تست‌های آزمایشگاهی مطابق استاندارد ملی 2611 به صورت دوره ای و تست‌های روتین به صورت صددرصد صورت می پذیرد که متضمن کیفیت محصولات خواهد بود .
در طراحی و تهیه قطعات کلیدهای فوق از دانش فنی روز دنیا استفاده شده و اجرای برنامه‌های تضمین کیفیت و کنترل و بازرسی مستمر باعث شده این شرکت ضمن دریافت استانداردهای بین المللی همچون CE,KEMA در بدو تولید ، به کسب پروانه استفاده از علامت استاندارد ملی به شماره ۲۶۱۱ از سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین تاییدیه سازمان توانیر نائل گردد.
تاییدیه‌های مذکور و اجرای دقیق پروتکل‌های کیفی و استفاده از بهترین مواد اولیه سبب شده محصولات این شرکت با پنج سال ضمانت ارائه شود.
راه اندازی خط تولید تجهیزات روشنایی ان وی سی در ایران
شرکت لنا افراتاب اقدام به راه اندازی خط تولید تجهیزات روشنایی تحت لیسانس کمپانی ان وی سی انگلستان در زمینه تولید انواع لامپ‌ها،چراغها و پنل‌های ال ای دی نموده است . خط تولید این شرکت با رعایت اصول استانداردهای مربوطه و اجرای برنامه کنترل کیفیت توانسته است به بالاترین راندمان و کیفیت دست یابد. طراحی منحصر به فرد ، استفاده از بهترین قطعات و رعایت اصول کنترل کیفیت، این محصولات را از سایر رقبا متمایز نموده است .
شبکه نمایندگی گسترده و ارائه انواع محصولات در زمینه روشنایی، نورپردازی و ریسه‌های ال ای دی ، ارائه خدمات مهندسی روشنایی و نورپردازی، پلاگین نرم افزار دیالوکس و کسب استانداردهای بین المللی همچمون KEMA,SGS,CE از نقاط قوت این شرکت است. کلیه محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی می باشد.