گروه بنگاه‌ها: مجمع موسس صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان پردیس پارسیان برگزار شد. در این مجمع گروه سرمایه‌گذاری مسکن به‌عنوان مدیر صندوق، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به‌عنوان مدیر ساخت، تامین سرمایه لوتوس پارسیان به‌عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ارزش پرداز آریان به‌عنوان متولی، شرکت بهستان مسکن پردیس به‌عنوان ناظر و موسسه حسابرسی فریوران به‌عنوان حسابرس صندوق در سمت ارکان صندوق انتخاب شدند.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه گفت: این پروژه در استان مازندران و شهر رویان تعریف و طراحی شده است. معزی افزود: زمین و پروانه پروژه متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس است. وی با اشاره به اینکه صندوق مزبور دومین صندوق «ثمسکن» محسوب می‌شود، اضافه کرد: صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال‌غرب (اولین صندوق) نیز مراحل ثبت نزد اداره ثبت شرکت‌ها را طی می‌کند و در تیرماه پذیره‌نویسی می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس نیز در این جلسه گفت: این شرکت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌ شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، تلاش دارد با استفاده از تامین مالی از طریق صندوق زمین و ساختمان، پروژه مزبور را در ۲۴ ماه احداث کند. میرشفیعی زیربنای ناخالص کل پروژه را بیش از ۲۳هزار مترمربع اعلام کرد که در زمینی به مساحت ۳۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع طراحی شده است. وی افزود: پروژه در ۶۳ واحد شامل ۶۱ واحد مسکونی و ۲ واحد تجاری طراحی شده است.

معاون مالی و منابع انسانی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز گفت: به دنبال افزایش جذابیت واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های زمین و ساختمان برای جذب سرمایه‌گذاران هستیم.