دنیای اقتصاد: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز اقدامی اساسی در رابطه با عملیاتی شدن پروژه های شاخص فرهنگی همچون پردیس های فرهنگی، اجتماعی و مراکز تخصصی بانوان انجام نشده است.
اصغر آذربایجانی، در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به ردیف های اعتباری پروژه های شاخص فرهنگی ورزشی سال ۹۴ افزود: قرار بود فاز صفر مطالعات پروژه های شاخص فرهنگی ورزشی همچون پردیس های فرهنگی تا پایان خرداد ماه انجام گیرد و فاز یک و طراحی آن در تیرماه آغاز شود. وی افزود: آنچه در گزارشات آمده حاکی از آن است که هنوز اقدامات لازم در راستای عملیاتی شدن پروژه های شاخص شامل پردیس های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین مراکز تخصصی بانوان صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهردار اصفهان باید تأکیدات لازم را به حوزه های مربوطه از جمله معاونت فرهنگی، اجتماعی، سازمان طراحی، معاونت شهرسازی و معماری و معاونت برنامه ریزی اعلام کند تا اقدام لازم برای عملیاتی شدن این پروژه های صورت بگیرد.
آذربایجانی با اشاره به ردیف های اعتباری بودجه سال 94 در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر با حضور معاونان برنامه ریزی و فرهنگی و شهرداران مناطق برای بررسی نحوه تخصیص و برنامه زمان بندی اجرای پروژه های فرهنگی، ورزشی شاهد مشکل تخصیص ردیف ها و اجرای پروژه ها در حوزه طراحی پروژه ها و سازمان طراحی هستیم که البته این مشکل از زمان های گذشته نیز وجود داشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان، ادامه داد: با توجه به گذشت 6 ماه از سال 94 و عدم طراحی پروژه های، فرهنگی ورزشی مثل سال گذشته به طور مجدد شاهد حذف ردیف های اعتباری فرهنگی، ورزشی در اصلاح بودجه خواهیم شد .