برنامه‌ریزی برای افزایش تولید مسکن در آذربایجان‌شرقی

دنیای اقتصاد-تبریز: بابک نجفیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های موثر در اقتصاد کشور و افزایش تولید است و از این رو اهمیت بخشی به آن در جهش تولید تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار یکی از دغدغه‌های مهم دولت مردمی سیزدهم بود و همواره نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و از این رو طرح نهضت ملی مسکن با جدیت تمام در سطح کشور و نیز استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن با مشارکت مستقیم مردم انجام می‌شود و با توجه به تاثیرگذاری مهم آن بر بازار مسکن، اقتصاد کشور و رونق تولید، می‌توان آن را مطابق با شعار سال جدید مبنی بر «جهش تولید با مشارکت» مردم دانست.

 معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان ضمن تاکید بر توجه ویژه دولت به این طرح تشریح کرد: مجموعه راه و شهرسازی استان افزایش تولید مسکن حمایتی در قالب نهضت ملی را به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه اجرایی سال‌جاری قرار داده است و با تمام توان و بهره‌گیری از کلیه پتانسیل‌های بخش‌های مرتبط استانی، در این راستا تلاش خواهد کرد.