برد اوساسونا با درخشش نکونام
درهفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ اسپانیا، لالیگا، یکشنبه شب تیم اوساسونا با درخشش جواد نکونام موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر اسپانیول را شکست دهد.

گل‌های این بازی را جواد نکونام در دقیقه 14 و دقیقه 55(از روی نقطه پنالتی)، لولو در دقیقه 81 و سوریانو در دقیقه 89 گل زدند. این اولین بازی اوساسونا زیر نظر مندلیبار، سرمربی جدیدش، بود. در این بازی مسعود شجاعی در دقیقه 90 تعویض شد.

دوری شش هفته‌ای والدس از میادین
ویکتور والدس در تمرینات بارسلونا دچار آسیب از ناحیه زانو شد و بلافاصله پزشکان تیم او را معاینه کردند.پس از معاینه والدس مشخص شد که او ممکن است شش هفته دور از میادین باشد. احتمالا والدس نیاز به جراحی خواهد داشت و به این ترتیب در این برهه حساس از فصل، پینتو 35 ساله دروازه‌بان اول بارسلونا خواهد بود.

رانیری استعفا کرد
سرمربی تیم فوتبال رم پس از شکست ۴ بر ۳ برابر جنووا با حضور در رختکن از بازیکنان و مقامات تیم خداحافظی کرد. کلودیو رانیه‌ری پس از اتمام بازی با حضور در رختکن رم از همه بازیکنان خداحافظی کرد و به صورت شفاهی از مقامات رم خواست با استعفای او موافقت کنند.

احضارشیث به کمیته انضباطی
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلف شیث رضایی درخصوص عدم رعایت مقررات مندرج در اساسنامه فدراسیون فوتبال و مصاحبه جنجالی وی در برنامه نود، این بازیکن روز سه شنبه 3/12/89 به کمیته انضباطی احضار شد.

دردسرهای تیم ملی برزیل در تهران
حضور تیم ملی برزیل در ایران با ناراحتی اعضای این تیم همراه بود؛ ماجرا از این قرار بود که حضور چند بازیکن برزیلی با پاسپورت اروپایی در میان اعضای تیم ملی فوتسال برزیل سبب شد که آنها روز یکشنبه برای چند ساعت در فرودگاه امام خمینی(ره) معطل شوند. این موضوع ناراحتی شدید اعضای تیم برزیل را به همراه داشت تا جایی که آنها گلایه‌های خود را به گوش حسین شمس و مسوولان فوتسال رساندند. دیدار دوستانه تیم‌های برزیل و ایران روز چهارشنبه در اصفهان برگزار می‌شود.