کلنگ مجموعه تجاری تفریح یکیش مال به زمین زده شد

کلنگ احداث مجموعه تجاری تفریحی کیش مال با حضور رییس نهاد ریاست‌جمهوری و رییس سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مقامات و مدیران مسوول این سازمان به زمین زده شد. به گزارش روابط عمومی شرکت انبوه‌سازان همای تهران، طی مراسمی با حضور اسفندیار رحیم مشایی مشاور و رییس نهاد ریاست‌جمهوری، محبی، رییس سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مقامات و مدیران مسوول سازمان منطقه آزاد کیش کلنگ احداث مجموعه تجاری تفریحی کیش مال به زمین زده شد.

بنابراین گزارش، این مجموعه تجاری با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا شامل ۲ طبقه پارکینگ ،۳ طبقه تجاری و یک طبقه فضای فرهنگی هنری و تفریحی است که مکان‌های تفریحی، فروشگاه، رستوران‌های لوکس، آژانس مسافرتی، کافه تریاهای مدرن و اماکن فرهنگی هنری مانند سینما در آن تعبیه شده است.

براساس این گزارش، در ادامه این مراسم سید مرسل جلالی، مدیرعامل شرکت انبوه‌سازان همای تهران ضمن ارائه گزارشی از این مجموعه با اشاره به رعایت اصول آخرین استانداردهای جهانی در پروژه کیش مال تصریح کرد: این پروژه توسط شرکت ساختمانی انبوه‌سازان همای تهران و با مشارکت تعدادی از ایرانیان مقیم خارج از کشور احداث خواهد شد.

وی افزود: سعی شده تمامی امکانات تفریحی، رفاهی در این پروژه متمرکز شود تا علاوه بر رفع نیاز مخاطب در وقت و زمان نیز صرفه‌جویی شود.

شرکت ساختمانی انبوه‌سازان همای تهران علاوه بر پروژه تجاری کیش مال، پروژه مسکونی برج‌های دوقلوی کیش در جزیره کیش را در دست احداث دارد که این پروژه نیز در نخستین جشنواره معرفی برترین‌های صنعت ساختمان موفق به کسب مقام نخست از منظر نوآوری و آپارتمان‌های مدرن در کشور شد.