دنیای اقتصاد- سنندج: مدیرکل صنایع و معادن استان کردستان، اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی در استان را منجر به رفع بسیاری از مسائل، مشکلات و موانع کاری فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و بر همکاری بانک‌ها و دستگاه‌هایی اجرایی در این راستا تاکید کرد. سیروس شاه غیبی ، اجرایی کردن این مصوبات را نیازمند همکاری همه جانبه بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات مورد نیاز و دستگاه‌های اجرایی برای حمایت هرچه بیشتر دانست.

به گفته وی، ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحد‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی به منظور بررسی مشکلات و موانع بر سر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تشکیل شده و با سفر به استان‌های کشور با حضور فعالان عرصه صنعت و تولید این مشکلات را بررسی و راهکارهای لازم را در ارتباط با رفع این مشکلات در قالب تصویب مصوباتی اتخاذ می‌کنند.

شاه غیبی گفت: بخشودگی جرایم مالی و دیرکرد بانک‌ها، منظور نمودن استهمال برای تقسیط تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، اعطای تسهیلات جدید به برخی دیگر از واحدها و درخواست سرمایه‌گذاری در گردش از مهم‌ترین خواسته‌های واحدهای صنعتی استان در این ستاد است.