دریافت لوح سپاس به دلیل کاهش قیمت تمام شده در ذوب آهن اصفهان

دنیای اقتصاد-اصفهان-فرزانه احمدی: شرکت ذوب آهن اصفهان در نخستین جشنواره کاهش قیمت تمام شده، به دلیل اقدامات و پروژه‌های مهم در خصوص کاهش قیمت، موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح سپاس شد. براتی، مدیر عامل شرکت ذوب آهن با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش قیمت تمام شده گفت: این شرکت از جمله شرکت‌های بزرگی است که برای حفظ موقعیت کنونی و تثبیت توان رقابتی خود به ناچار باید به سمت کاهش قیمت تمام شده حرکت نماید.

ذوب آهن برای نیل به این هدف، اقداماتی اساسی انجام داده است و طبق برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت، توجه به کاهش هزینه‌ها یک روش اساسی در این زمینه در نظر گرفته شده و علاوه بر این استراتژی‌ها، اقدامات اجرایی نیز صورت گرفته است. معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان نیز محور اصلی این پروژه را مربوط به کاهش مصرف انرژی دانست و گفت: در این ارتباط ۱۰درصد کاهش مصرف انرژی حاصل شده است.

خسروی راد افزود: انجام این پروژه‌های مهم همراه با تکمیل طرح‌های توسعه و توازن در آستانه ورود ذوب آهن به بورس صورت گرفته است. نخستین جشنواره کاهش قیمت تمام شده، با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت و جمعی از مسوولان کشور و مدیران صنایع در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.