کاشان - خبرنگار دنیای‌اقتصاد: عملیات اجرایی سه طرح عمرانی، آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با مشارکت خیرین آغاز شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مراسم آغاز عملیات این طرح‌ها ساخت دانشکده دندانپزشکی را که از مصوبات دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان اصفهان است، یکی از این طرح‌ها عنوان کرد. دکتر محمدرضا نیکبخت، ساخت این طرح را مشروط به مشارکت خیرین دانست و افزود: ۵۰‌درصد از هزینه ۲۵‌میلیارد ریالی این مرکز با مشارکت خانواده زنده یاد حاج «عباس نجم» تامین می‌شود.

وی ساخت ساختمان اورژانس مرکزی و پایگاه بهداشتی بیمارستان تخصصی «متینی» و کیلینیک تخصصی مادران و نوزادان حضرت علی اصغر(ع) در محوطه مرکز بهداشتی درمانی «گلابچی» از دیگر طرح‌های عمرانی دانست که ساخت آن‌ها در این مراسم آغاز شد.سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مساحت اورژانس مرکزی چشم، گوش، حلق و بینی و پایگاه بهداشتی بیمارستان متینی را ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه عنوان کرد. به گفته وی، ۵۰‌درصد از هزینه سه‌میلیارد ریالی ساخت این مرکز نیز توسط خانواده خیر زنده یاد «حسن‌هادیزاده» پرداخت می‌شود. نیکبخت، مساحت کیلینیک تخصصی مادران و نوزادان حضرت علی اصغر را دو‌هزار متر مربع در دو طبقه اعلام کرد و گفت: این کیلینیک هم با هزینه ۱۰‌میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۵۰‌درصد از این هزینه توسط خیرین سلامت برادران عباسقلی‌زاده اهدا خواهد شد.