ساری- خبرنگار دنیای اقتصاد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با شهرداری ساری به امضا رسید، خطوط اتوبوس‌رانی ویژه گردشگران در شهرستان ساری راه‌اندازی می‌شود. رحمت عباس‌نژاد، با بیان خبر فوق افزود: این توافق‌نامه به منظور توسعه گردشگری در بین اقشار مردم استان از طریق بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌‌های موجود خصوصا در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و شهرداری ساری منعقد شده است.

وی گفت: براساس این تفاهم‌نامه تمامی مراکز فرهنگی، ورزشی، فرهنگسراها، مجتمع‌های تفریحی و دیگر ظرفیت‌های موجود برای معرفی‌ جاذبه‌ها و امکانات سیاحتی، تاریخی، فرهنگی، غذا، لباس‌ها و موسیقی‌های محلی به عموم مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

براساس این تفاهم‌نامه که به مدت چهار سال اعتبار خواهد داشت، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی دارای مجوز به عنوان مجریان سفرهای ارزان‌قیمت و همگانی به شهرداری معرفی خواهند شد و توسط سازمان برای برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی مجوزهای لازم صادر خواهد شد، همچنین تابلوهای مستقر در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی، اتوبوس‌های خط واحد و تلویزیون‌های مستقر در میادین به تبلیغ جاذبه‌های گردشگری استان و کشور اختصاص می‌یابد.