تبریز - اسد فلاح: کانون بازنشستگان اداره کل تعاون استان آذربایجان شرقی تاسیس شد.

محمدمهدی اعلایی، مدیرکل تعاون آذربایجان شرقی در مراسم گشایش این کانون در جمع همکاران بازنشسته این اداره کل اظهار کرد: تاسیس کانون بازنشستگان اداره کل تعاون استان خبر بسیار خوشی برای مجموعه اداره کل تعاون استان است.

وی اظهار امیدواری کرد که با آغاز به کار کانون بازنشستگان اداره کل تعاون آذربایجان شرقی، بازنشستگان به عنوان بازوی توانمند در بخش تعاون شوند. اعلایی افزود: در حال حاضر در زمانی به سر می‌بریم که بخش تعاون در جامعه از لحاظ فعالیتی جایگاه بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل تلاش در راستای اعتلای این بخش در اولویت‌های دست‌اندرکاران بخش تعاون قرار گرفته است. مدیرکل تعاون آذربایجان شرقی تاسیس کانون بازنشستگان اداره کل تعاون را زمینه‌ای برای تقویت ارتباط بین همکاران بازنشسته با این اداره کل دانست و تصریح کرد: با تاسیس این کانون بهره‌مندی از تجربه‌های این همکاران برای مجموعه اداره کل تعاون استان فراهم می‌شود.

رییس هیات‌مدیره کانون بازنشستگان وزارت تعاون نیز در این مراسم گفت: کانون بازنشستگان وزارت تعاون در طول عمر چهار ساله خود همبستگی و تعامل فراوانی را بین بازنشستگان این وزارتخانه به وجود آورده است.