دنیای اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه و مدیر و مجری مناطق ویژه اقتصادی استان کرمانشاه شامل اسلام آباد غرب‌، قصرشیرین و کرمانشاه از تصویب لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خبر داد. مهندس شهرام کهریزی افزود‌: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در دومین سفر استانی رییس‌جمهور به استان کرمانشاه مصوب شده بود که در همین راستا و با حمایت‌های استاندار کرمانشاه موضوع مکان‌یابی منطقه از بازارچه مرزی پرویزخان تا مرز خسروی به مساحت ۱۱۷۰۰ هکتار، صورت گرفت.

وی در ادامه افزود‌: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده ایجاد منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به ریاست رییس‌جمهور تایید نهایی شد و متعاقبا لایحه منطقه ویژه قصرشیرین تنظیم و پس از تصویب در هیات دولت‌، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و مدیر مناطق ویژه اقتصادی استان افزود‌: به یاری خدا و حمایت‌های استاندار کرمانشاه‌، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به ویژه نماینده شهرستان‌های قصرشیرین‌، سرپل ذهاب‌، گیلانغرب و همراهی معاونت امور مجلس مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور‌، ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

کهریزی اظهار امیدواری کرد با توجه به موقعیت‌های منحصر به فرد جغرافیایی‌، مرزی و بسترهای فراهم شده و همچنین مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی مناطق یاد شده به منظور راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین آغاز شود و شاهد رشد‌، توسعه‌، اعتلا و اشتغالزایی همه جانبه باشیم.