گروه استان‌ها: رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در دیدار از شرکت‌های صنعتی در اردبیل، برای سرمایه‌گذاری صنعتی و مشارکت با بخش خصوصی، به منظور توسعه کارخانه‌های تولیدی منطقه با همکاری استانداری اردبیل اعلام آمادگی کرد. مهدی مفیدی اظهار کرد: توسعه شبکه‌های صادراتی و ورود به بازارهای جهانی از اولویت برنامه‌های شرکت‌های صنعتی تولیدی تحت پوشش سازمان گسترش است.

وی گفت: صنعتگران باید تلاش خود را برای تحقق اهداف تعیین شده صادراتی برای سال ۸۶ متمرکز کنند و با تولید محصولات رقابتی برای ورود به بازارهای جهانی آماده شوند.

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: مشارکت شرکت‌های تولیدی در پروژه‌های بزرگ خارجی از برنامه‌های اساسی سازمان است که در نیمه دوم سال ۸۶ تعدادی از آن تحقق خواهد یافت.مفیدی گفت: سازمان گسترش بعنوان بازوی اجرایی دولت یکی از اساسی‌ترین بسترهای توسعه کشور در سال‌جاری خواهد بود و همه مدیران باید تلاش کنند برنامه‌ای را که برای سال ۸۶ پیش‌بینی و به دولت ارائه کرده‌ایم، بموقع انجام شود.مفیدی گفت: در نیمه دوم سال ۸۶ بخش‌های مهمی از شرکت‌های صنعتی تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای تحقق بخشیدن به اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش‌خصوصی واگذار خواهد شد و برنامه جامعی در این زمینه آماده شده است که مرداد ماه جزییات بیشتری از آن را اعلام خواهیم کرد.