دنیای اقتصاد - اهواز - محمد علاف‌پور: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز واگذاری غرفه‌های تجاری کالای همراه مسافر در منطقه آزاد اروند در بازار موصوف به چینی‌ها با شرایط خاص به واجدین شرایط خبر داد.
مهدی نیک‌پی گفت: با توجه به تصویب و ابلاغ قانون کالای همراه مسافر توسط هیات دولت در منطقه آزاد اروند و به منظور ایجاد مکان مشخص برای ارائه و فروش کالای همراه مسافر به مردم، بازار موصوف به چینی‌ها به این منظور انتخاب شده است.
وی با اشاره به مالکیت این بازار توسط این سازمان افزود: این بازار با داشتن غرفه‌های متعدد آمادگی ایجاد بستر لازم برای ارائه کالای همراه مسافر را دارد که به همین منظور غرفه‌های موجود در این بازار با شرایط خاص به واجدین واگذار خواهد شد. نیک‌پی تصریح کرد: هدف ما از این فراخوان جذب تجار و واردکنندگان عمده کالا با گردش مالی بالا و انعقاد قراردادهای بلند‌مدت برای بهره‌برداری‌ از این بازار است. رییس هیات مدیره منطقه آزاد اروند با اشاره به واگذاری این غرفه‌ها به‌صورت کلی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال ویژه تجار و خریداران از طرح کالای همراه مسافر در سایر مناطق آزاد با درخواست‌های فراوانی در این خصوص مواجه شویم به همین منظور سعی داریم از صنوف مختلف نسبت به جذب تجار اقدام کنیم.