دنیای اقتصاد - قزوین - مهرداد نوری: طرح‌های شهرداری قزوین شامل بازار روز ولیعصر، نوسازی 20 دستگاه اتوبوس، بازسازی میدان تهران ‌قدیم و شعب جدید بانک شهر در قزوین به بهره‌برداری رسید.
مسعود نصرتی، شهردار قزوین در مراسم افتتاح بازار روز ولیعصر، گفت: بازار روز ولیعصر با اعتبار پنج میلیارد ریال در زمینی به مساحت هزار و ۶۲مترمربع با ۷۵۰مترمربع زیربنا به عنوان چهارمین بازار روز شهر، با هدف تامین اقلام مورد نیاز شهروندان راه‌اندازی شده است.
نصرتی به نوسازی ۲۰دستگاه اتوبوس اشاره کرد و افزود: هزینه هر دستگاه اتوبوس بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان بوده است که با این اقدام عمر هر دستگاه اتوبوس از ۱۰ به ۱۵ سال افزوده شده است.
وی بیان کرد: دو شعبه دیگر بانک شهر در خیابان شهید بابایی و بلوار دانشگاه شهر قزوین نیز با هدف توسعه شعب این بانک، به منظور ارائه خدمات به مردم شهر قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
نصرتی گفت: شهرداری قزوین جزو سهامداران اصلی بانک شهر و عضو هیات مدیره این بانک در کشور است.
وی در ادامه به طراحی فضای داخلی میدان و دروازه تهران قدیم و ساماندهی مبلمان شهری محوطه دروازه اشاره و بیان کرد: مراحل اجرایی هر دو پروژه از شهریور ۹۱ و پایان پروژه میدان اواخر مرداد۹۲ و پایان پروژه محوطه دروازه آبان ۹۲ است.