دنیای اقتصاد - همدان- محبوبه یادگاری: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در دهه کرامت از حوزه موسسه اعتباری ثامن همدان دیدن کرد.
دکتر کارخانه‌ای با ابراز خرسندی از عملکرد موسسه اعتباری ثامن در همدان و تعامل مناسب این موسسه، نقش خاص بانک‌ها و موسسات ریشه‌دار و قدیمی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور را یادآور شد. عضو کمیسیون انرژی و نفت مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان نقدینگی موجود در دست مردم و مقایسه آن با بودجه مصوب کشور در سال‌جاری که نزدیک به چهار برابر آن می‌باشد، یادآور شد: امیدواریم در دولت تدبیر و امید، بتوانیم با مدیریت صحیح، این میزان سرمایه را درست و در مسیر صحیح آن هدایت کنیم.
دکتر کارخانه‌ای بااشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان و تاکید ایشان در خصوص تعریف و تبیین مسیر از ایده تا تولید و در نهایت بازار؛ عنوان کرد: ما با کمبود پول و نقدینگی در کشور مواجه نیستیم و فقط نیازمند یک مدیریت قوی و کارآمد در این زمینه می‌باشیم. وی افزود: با توجه به لزوم واحدهای R&D (تحقیق و توسعه) و جای خالی آنها در سازمان‌ها و بانک‌ها و موسسات پولی، خلق روش‌های نوین از الزامات و نیازهای روز جامعه است.