دنیای اقتصاد - بوشهر- اصغر اقبال مجرد: پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اجرای عملیات تعمیرات اساسی و انجام بیش از دو هزار مورد کار، برای تولید با حداکثر ظرفیت آماده شده است.
علیرضا شیبانی تذرجی، رییس تعمیرات پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: فعالیت‌های تعمیرات اساسی به منظور بازبینی و رفع خرابی‌ها و تعمیرات پیشگیرانه با هدف حصول اطمینان از کارکرد مناسب تجهیزات و تضمین تولید حداکثری گاز صورت می‌گیرد. وی اضافه کرد: سیاست تعمیراتی ایجاب می‌کند تجهیزاتی در طول دوره تعمیرات اساسی مورد تعمیر یا بازرسی قرار گیرند که تعمیر یا بازرسی آنها به نوعی با توقف تولید همراه باشد. شیبانی تذرجی ادامه داد: به همین دلیل شرایط لازم برای اجرای عملیات تعمیراتی در مواردی با انجام تمهیدات ایمنی و آماده‌سازی لازم مهیا شده و همه تجهیزات تعیین شده در زمانی محدود و مشخص تحت بازرسی و تعمیر قرار می‌گیرند.
رییس تعمیرات پالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی افزود: در مجموع در بازه تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم در بخش ابزاردقیق یک‌هزارو ۷۰۰مورد تعمیرات (تعمیرات پیش گیرانه و رفع عیب) با ٣٥هزار نفر ساعت کار انجام شد و ٢٩٠ مورد تعمیرات مربوط به تجهیزات برق (تعمیرات پیشگیرانه و رفع عیب) با هشت هزار نفر ساعت کارکرد به انجام رسید.