دنیای اقتصاد - کاشان ـ سید حسین صدری: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان گفت: با توجه به فعالیت بیش از 500 واحد صنعتی تولیدی فرش ماشینی در شهرستان کاشان و وجود یک‌هزار واحد تولید فرش ماشینی در حوزه تحت پوشش اتاق کاشان، استقرار مکانی برای ایجاد بورس فرش ماشینی در این شهرستان امری ضروری است.
به گزارش روابط عمومی اتاق ایران به نقل از اتاق کاشان، رضا فرزانه در نشست مشترک هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با اعضای شورای اسلامی این شهر، ضمن بیان مسائل و مشکلات این شهرستان به فعالیت‌های لازم برای توسعه شهرستان اشاره کرد و خواستار استقرار مکانی برای ایجاد بورس فرش ماشینی در این شهرستان شد.
وی همچنین به اهمیت ویژه جذب گردشگران به عنوان یکی از پتانسیل‌های بالقوه منطقه کاشان اشاره کرد و افزود: برای ایجاد زیرساخت‌ها به‌منظور برگزاری همایش جذب سرمایه‌گذاری در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳، کمیسیون گردشگری اتاق کاشان پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد. سیدمهدی ناظم رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این نشست آمادگی این شورا را برای حمایت از تاسیس بورس فرش ماشینی، همایش جذب سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری منطقه و واگذاری زمین برای احداث نمایشگاه دائمی کاشان اعلام کرد. در نشست مشترک هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با اعضای شورای اسلامی این شهر، مسائل و مشکلات شهر کاشان و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه موزون شهر از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.