دنیای اقتصاد - قزوین - مهرداد نوری: شهردار قزوین گفت: طرح توسعه امامزاده حسین(ع) در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری قزوین قرار دارد و تملک 37 واحد در دستور کار اجرایی قرار گرفته که 43 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
مسعود نصرتی در جلسه بررسی روند اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع) که با حضور قائم‌مقام سازمان اوقاف کشور و استاندار قزوین در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح باید اولویت بندی مناسبی صورت گیرد که تاکنون 10 ردیف اقدام اجرایی و هشت ردیف تملک پیش‌بینی شده که باید به‌طور همزمان اجرا شود.
شهردار قزوین بیان کرد: این طرح در فاز یک تا چهار تعریف شده و به میزان اعتبار و فضایی که در اختیار شهرداری قرار گیرد به صورت عملیات اجرایی انجام می‌شود که تاکنون بازنگری طرح نیز به پایان رسیده، اما در حین انجام کار هم این قابلیت وجود دارد که هر جا لازم شد اصلاحات دیگری صورت گیرد.
این مسوول یادآور شد: ۶۳ میلیارد تومان برای اجرا و ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تملک هشت ردیف تملک و ۱۰ ردیف امور اجرایی نیاز است.
نصرتی تصریح کرد: بخش اقتصادی هم در زمره طرح‌های توسعه حرم است که اداره‌های میراث فرهنگی، اوقاف، شهرداری و راه و شهرسازی باید کار را تسریع کنند، اما با توجه به حجم کار به کمک‌های ملی هم نیاز شدید داریم که امیدواریم از سوی مسوولان کشوری تامین شود.