جانمایی زمین‌های مینی گلف در بوستان‌های شهر کرمانشاه

دنیای اقتصاد، کرمانشاه، احسان اکبری: به گزارش روابط عمومی هیات گلف استان کرمانشاه، در دیداری که با حضور ریاست و اعضای کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و هیات گلف استان از بوستان‌های شهر انجام گرفت، زمین‌هایی برای اجرای میدان‌های مینی گلف جانمایی شد. رئیس هیات گلف استان کرمانشاه گفت: انجمن مینی گلف زیر نظر مجموعه فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران است و ورزش مینی گلف در زمینی با ابعاد کوچک‌تر و مساحت بسیار کمتری نسبت به ورزش گلف به وسیله چوب مخصوصی به نام پاتر و توپ در چندین میدان انجام می‌شود به نحوی که توپ با کمترین ضربه وارد حفره شود.

الهام اکبری ابراز کرد: از سوی هیات گلف استان کرمانشاه ۴ زمین برای اجرای میدان‌های مینی گلف پیشنهاد شد که توسط ریاست و اعضای کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه، ۲ زمین مورد بازدید قرار گرفت.اکبری افزود: امیدواریم که این دو زمین توسط کمیسیون ورزش به عنوان زمین مینی گلف مصوب شود و هر چه سریعتر با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیریت ورزش شهرداری کرمانشاه آماده بهره‌برداری شود.رئیس هیات گلف استان کرمانشاه تصریح کرد: در هیات گلف استان کرمانشاه تمهیداتی اندیشیده شده که تجهیزات رشته ورزشی مینی گلف به صورت رایگان در بوستان‌های شهری در اختیار علاقه‌مندان به این رشته ورزشی قرار گیرد.

در ادامه رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: یکی از ورزش‌هایی که امروز در کرمانشاه نهادینه می‌شود ورزش گلف است که می‌طلبد پایه‌گذار آن شهرداری در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه باشد.

سالار احمدزاده بیان کرد: استعدادها و پتانسیل‌های بالایی در جوانان کرمانشاهی به صورت بالقوه وجود دارد که عقیده داریم در این رشته ورزشی نیز قطعا موفق خواهند بود.

وی افزود: بنا به درخواست هیات گلف استان کرمانشاه، از چند زمین جانمایی شده توسط این هیات بازدید به عمل آمد که قطعا شورای اسلامی شهر به‌خصوص کمیسیون ورزشی در راه‌اندازی زمین‌های مینی گلف مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.

در ادامه نبی کمری از اعضای کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تصمیم اعضای کمیسیون ورزش بر این است که در چند نقطه از شهر کرمانشاه زمین‌هایی در اختیار هیات گلف استان به جهت احداث و ایجاد زمین‌های بازی مینی گلف قرار دهند که عموم مردم بتوانند از این ورزش نشاط‌آور استفاده کنند.