دنیای اقتصاد، تبریز، رعنا نیک‌رفتار: کلنگ ساخت نخستین مسجد آبی جهان در شهرک خاوران تبریز به زمین زده شد، مقرر شده است این طرح در سال ۹۴ به بهره‌برداری برسد. این مسجد آبی پس از اتمام پروژه به‌عنوان نماد کلان‌شهر تبریز مطرح خواهد شد. طرح مسجد آبی تبریز با کلیت ۹۰ درصد آب در نما، ستون‌ها، مناره‌ها، گنبد، دیوارها، پله‌ها و دیگر بخش‌های معماری دارای ۱۴ ستون به عنوان نماد ۱۴ معصوم (ع) و در فضای ۱۲۴ هزار متر مربع با نشانه‌ها و نمادهایی از بهشت و دین مبین اسلام احداث می‌شود و به‌همراه آن پارک آبی در کنار مسجد بنا می‌شود. پیشرفت ۷۰ درصدی آسفالت معابر شهرک صنعتی سامان شهرکرد

دنیای اقتصاد، شهرکرد، هیبت‌الله غفاری: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار از عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی ۱ و ۲ سامان از پیشرفت ۷۰ درصدی آن خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری؛ مهندس رضا گنجی اظهار کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده که تاکنون ۶ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال آن تامین شده و تلاش برای مقدار باقی‌مانده آن در دستور کار است.

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال‌وبختیاری در ادامه گفت: شهرک صنعتی سامان ۱ شهرک تخصصی مواد غذایی و شهرک صنعتی سامان ۲ با زمینه فعالیت عمومی در مجموع به مساحت ۷۵ هکتار احداث شده که از این مقدار ۵۶ هکتار آن زمین صنعتی و تاکنون ۳۹ هکتار از آن واگذار شده و دارای امکانات زیر بنایی آب، برق، تلفن ثابت، فیبر نوری و تصفیه خانه فاضلاب است.