دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: شهردار محمدیه گفت: توسعه و عمران و آبادانی شهر در گرو حمایت همه مردم در پرداخت به موقع عوارض شهری است. بهزادپور با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به پیگیری اجرای پروژه‌های مهم در جهت ارتقای سطح توسعه شهری محمدیه توسط شهرداری از مردم شریف محمدیه تقاضا داریم با پرداخت به‌موقع بدهی‌های خود به شهرداری ما را در این راه یاری کنند.

از آنجایی که اجرای پروژه‌های شهری و افزایش رفاه عمومی نیاز به نقدینگی و تحقق بودجه پیش‌بینی شده در ردیف‌های بودجه‌ای دارد و انجام پروژه‌های عمرانی هم نیاز به پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران دارد، از این‌رو مردم باید در این راه شهرداری را یاری کنند، در غیر این‌صورت پیشرفت و توسعه شهر امکان‌پذیر نیست. شهروندان برای زندگی شهری به‌صورت سالانه عوارضی را پرداخت می‌کنند. اگر این عوارض سالانه پرداخت شود بودجه شهرداری تحقق پیدا می‌کند و شهرداری هم می‌تواند کارهای عمرانی را انجام داده و مشکلات شهری را به‌موقع حل کند در غیر این‌صورت اداره شهر دچار مشکل می‌شود و افرادی که با دریافت پروانه ساختمانی و ساخت‌وسازهای خود بدهی‌های شهرداری را تقسیط کرده‌اند، بایدنسبت به تعهدات خود در قبال پرداخت چک‌ها اقدام کنند.

وی افزود: مردم فهیم شهر محمدیه بدانند که شهرداری برای توسعه و عمران و آبادانی شهر همه‌گونه همکاری را با افرادی که ساخت‌وساز دارند به‌عمل می‌آورد، ولی متاسفانه تعدادی از شهروندان با عدم اجرای تعهدات خود در پرداخت به موقع حقوق مردم، سایر شهروندان را از حقوق قانونی محروم می‌کنند و این لطمه به همه مردم است و افرادی که از ساخت‌وسازهای شهری سود می‌برند باید به حقوق همه مردم شهر احترام گذاشته و از توسعه شهری جلوگیری نکنند.